Survivors! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Survivors! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Survivors!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 Mei 2012 | Nederland, Nieuwegein

*Yawnn*

I'm in bed now and I can't remember it ever feeling so good! Anyways we've set foot on Dutch grounds again soo
(padam padam padam) I'm going to switch back to Dutch!

Nederlands wat een fijn taaltje is het toch ook. Okee we zijn nu dus weer thuis en alles doet het nog, alhoewel mijn brein toch niet helemaal schijnt mee te werken dus excuses voor de eventuele foutjes! Ehmm dus.., we hebben vannacht dus 14 uur op Bangkok gezeten, maar daar hebben we dan ook wel kunnen slapen (kijk maar eens naar de lekkere stoelen die we bemachtigd hadden!). Het enige is dat je na die 14 uur voor nog eens 10 uur in een vliegtuig zit (verdorie!). Gelukkig hadden we een hele vriendelijke steward, geen vervelende mensen voor of achter ons en was er het entertainment aanbod van KLM. Dat hield voor mij in dat ik 10 uur lang muziek heb geluisterd (het aanbod viel een beetje tegen maar het was te doen). Ik heb zoveel geluisterd, just to give you an idea:

- 40 licks van The Rolling Stones (40) nrs dus!
- The Greatest Hits van Bon Jovi (30)
- En zo'n twee uur Bruce Springsteen..

En verder nog Sinatra, Elvis, ELton John en ga zo maar door..., maar ik ben weer helemaal into oudere muziek (heerlijk). Agh ja ik doe het nog en het was een heerlijke WisWex en volgens mij heb ik ook Vientiane helemaal beleefd (tot aan de buikkrampen en muggenbulten aan toe!).

Dit was dan ook het laatste deel van mijn blog want ja de reis is nu toch echt over,maar de herinnering blijft!

Doeeeii!

  • 04 Juli 2012 - 20:47

    Flaca:

    dit is een test, sorry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 36755

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: