Ready? Check! Go! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Ready? Check! Go! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Ready? Check! Go!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 Maart 2014 | Nederland, Nieuwegein

Ik ben er dan toch echt zo goed als klaar voor. Ik ben 6 vaccinaties verder, heb de printer leeg geprint voor alle belangrijk en niet belangrijke papieren, heb mijn toiletspullen ingepakt en mijn onderbroeken gewassen. Nu moet ik alleen een (vlieg)reis van slechts 30 uur door zien te komen, de jetlag de baas blijven en absoluut niet vergeten die gewassen onderbroeken in de koffer te gooien. Als dat allemaal goed gaat... Nou, laat die zeeleeuwen maar komen!

• 27 Maart 2014 - 20:36

Gerard:

Succes en geniet ervan
    Hug. Gerardpessel

• 27 Maart 2014 - 21:04

Sjoukje:

goede reis en een mooie tijd daar. xx

• 28 Maart 2014 - 11:45

Mariët :

Lieve Laura, geniet met volle teugen. Geweldig dat je dat gaat doen.
    In 1990 half jaar in Equador, peru en bolivia geweest. Galapagos toen niet gezien. Zal prachtig zijn. Ik volg je en geniet mee vanaf de bank:-)
    Liefs Mariët

• 28 Maart 2014 - 18:53

Marieke:

Lieve Laura, we gaan je missen! Ik wens je een mooie reis en tijd toe. Natuurlijk ga ik alle verhalen volgen.

• 29 Maart 2014 - 09:17

Wim:

Lieve Laura, wat een prachtig plan. Wens je veel plezier en lees je blog graag! Liefs, Wim