9,10.. Wie niet weg is wordt gezien - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu 9,10.. Wie niet weg is wordt gezien - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

9,10.. Wie niet weg is wordt gezien

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 Maart 2014 | Ecuador, Puerto Baquerizo Moreno

JEEEEEJ Eindelijk op plaat van bestemming aangekomen. Heeft een kleine dertig uur geduurd maar ik heb het overleefd. Na een nachtje Guayaquil mocht ik eindelijk door naar San Cristobal. Door alle veiligheidsmaatregelen en lange rijen voor de controles bijna mijn vlucht gemist. Uiteindelijk naar de gate gehold en het vliegtuig ingerold. En nu zit ik hier. Bij een lief (heel klein, maar wel lief) geen engels sprekend vrouwtje in huis. MAAR. We hebben wifi! Ja daar ben ik blij mee, sinds dat dan een van de weinige dingen is die ik hier wel heb. WEG KOFFER. Jup, mijn koffer spelt verstoppertje en ik kan hem niet vinden, de vrouw op het vliegveld kon hem niet vinden en ik denk dat hij zelf ook de weg kwijt is. Ze hopen dat hij er dinsdag is... Hopen inderdaad, want hoe vriendelijk ze hier ook zijn... Organisatorisch is het een beetje poep. Ach ja, dat is dan ook weer cultuur! Ik zal me aanpassen! Morgen wordt in ieder geval super, want ik ga schildpadden voeren! YES! Laat die koffer maar, ik mag schildpadden voeren, hoe cool is dat?

  • 30 Maart 2014 - 22:11

    Sjoukje:

    Fijn dat je goed bent aangekomen.Balen van die koffer. laten we maar hopen dat die dinsdag aankomt. zitten al je gewassen onderbroeken in die koffer???? succes morgen met de schildpadden voeren

  • 30 Maart 2014 - 23:16

    Anja:

    Geniet ervann kind en met die onderbroeken komt het wel goed. Xxx mam

  • 30 Maart 2014 - 23:51

    Gio:

    Hoi Laura, ik zie dat jij je prioriteiten juiste stelt: eerst de schildpadden, dat vond Darwin ook en dan pas je ondergoed.

  • 30 Maart 2014 - 23:52

    Gio:

    En je tweede prioriteit (ook een beetje voor ons . . .) je WIFI ! ! !

  • 31 Maart 2014 - 08:13

    Peter:

    Fijn dat je zelf aangekomen bent en iet zoek geraakt bent.
    Komt vast wel goed met die koffer.
    Succes met de schildpadden.

  • 31 Maart 2014 - 13:27

    Fenna:

    Lau! Wat fijn dat je bent aangekomen! jammer van de koffer, maar nu gewoon de komende tijd dezelfde onderbroek wassen en dan komt het goed hihi :). geniet ervan en ik kijk uit naar je volgende berichtje! xxx

  • 31 Maart 2014 - 16:45

    Gerardpessel:

    Gezellie de schildpadden voeren.
    Doe je toch nog een beetje catering daar

    Genieten!!!!
    Hug Gerard

  • 31 Maart 2014 - 17:52

    Anne:

    Handig is anders! In het vervolg dus ook altijd een paar setjes kleren in je handbagage ;)
    Ach, jij bent tenminste niet kwijtgeraakt :D
    Xx

  • 31 Maart 2014 - 19:53

    Leny :

    Ha Laura, Mooi dat je bent aangespoeld al is het dan zonder koffer.
    Weet je dat je hiervoor de luchtvaartmij. aansprakelijk kunt stellen.
    In principe moeten ze je een bedrag vergoeden zodat je in ieder geval wat
    onderbroeken en zo kunt aanschaffen! dit slechts ter info.
    Geniet van de schildpadden! Jammer dat lonesome George in 2012 is overleden.
    Deze schildpad heb ik destijds nog opgezocht. Veel plezier en ik kijk uit naar het volgend bericht.
    groetjes Leny

  • 01 April 2014 - 10:19

    Ilonka :

    Hoi Laura,

    Fijn dat je de reis overleeft hebt!
    Veel plezier, geniet en ik hoop voor je dat je koffer nog terecht komt...
    Ik kijk er naar uit om je avonturen te lezen!

    Groetjes,

    Ilonka

  • 03 April 2014 - 09:03

    Simone:

    Lauwiee

    Ik op fb wachten tot er staat dat je reisverslag hebt toegevoegd moest ik gewoon hier kijken:$

    Hoe vet is schildpadden voeren:) wel balen van je koffer zeg maar het je allang fijn dat je ben aangekomen en bij een lief vrouwtje zit.

    Even de rest lezen hoor baba
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 36740

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: