Caliente! - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Caliente! - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Caliente!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 April 2014 | Ecuador, Puerto Baquerizo Moreno

HOT. FREAKIN HOT. En gelukkig heb ik totaal geen last van een gevoelige huid... MAAAR ook hier verkopen ze zonnebrand, dus ik heb meteen maar factor 60 gekocht en het schijnt te werken! Helaas mocht ik toch geen schildpadden voeren vandaag, maar ik mocht wel werken met de niños, de kinderen dus. Zijn best wel schatjes, niet te houden, maar wel schatjes. En met de start van mijn project heb ik ook meteen de meeste vrijwilligers leren kennen. Ze komen echt overal vandaag: USA, Canada, Denemarke, Noorwegen, Zwitserland, Ierland.., dus gelukkig houdt dat in dat de voertaal onder de vrijwilligers gewoon engels is! Naast de vrijwilligers heb ik ook een kamergenootje. Ik heb hem Harry genoemt en hij woont naast het toilet. Harry is een spin. En Harry doet samen met mij aan ongediertebestrijding. Ik vind Harry wel lief. Oh en nee, Harry is geen tarantula of iets dergelijks, hij is gewoon een kleintje.

Verder heb ik wel een beetje een algemene indruk gekregen van hoe het er hier aan toe gaat. Ze hebben allemaal niet zo veel , maar zijn wel tevreden over het algemeen. Ook zijn de meeste huizen hier niet af, waarschijnlijk om belasting te ontduiken. Ik vind het wel gezelliger op straat hier dan bijvoorbeeld Amsterdam, hier zegt iedereen elkaar gedag en dat is ook gewoon heel normaal.

Vanavond gaan we wat drinken met alle vrijwilligers en ik zal proberen nog wat foto's van de zeeleeuwen te plaatsen. Die beesten maken eeen herrie! En ze stinken, niet normaal! Maar goed ze zijn wel schattig en ze liggen hier gewoon aan het water en zo af en toe ligt er eentje op de boulevard.
So far, so good.

*Yup deze had gisteren geplaatst moeten worden ach jaa computers he..

• 01 April 2014 - 23:31

Anja:

Veel plezier! Xxx

• 02 April 2014 - 19:07

Isabel:

Zo te horen geniet je van alles ! Is er wat nieuws over je koffer? Xx

• 03 April 2014 - 09:08

Simone:

Oh toch geen schildpadden gevoerd flauww haha. Super chill dat er zoveel mensen zijn die Engels spreken! En echt leuk dat iedereen zo vriendelijk is. Misschien moeten we hier ook gewoon tegen iedereen Hallo gaan zeggen?

Harry is ook niet een spin die onder je huid gaat zitten? Of wonen die daar niet?xx