Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Wat is dat in mijn mailbox? Een update! Van Laura's reisdagboek, yeah. Of je vindt er geen reet aan dat kan natuurlijk ook... Ik vind het altijd leuk om een blog bij te houden. Niet voor de lezers (oke een beetje), maar dat wanneer je terug in Nederland bent, je nog altijd kan lezen wat je ook al weer gedaan had. Het hoeven daarom ook geen hele verhalen te zijn. Het is slechts een geheugensteuntje. Dus vandaar ook nu een blogje over onze rondreis in The States.

Hopelijk later een update over de eerste echte dag. Gisteren zijn we geland en hebben we de rest van de groep ontmoet (die ons wel leuk lijkt). We hebben verder niet heel veel zinnigs gedaan nog, maar daar komt spoedig verandering in want over een uurtje doen we een city tour Los Angeles!

See ya cowboys!

• 22 Juli 2014 - 19:09

Gerard:

Genieten dames met jullie groep

Fijne vakantie. Gerard pessel