Joshua Tree - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Joshua Tree - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Joshua Tree

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Laughlin

En dan nu echt op pad! Geen ontbijtje inbegrepen bij het hotel, dus dan maar het meest Amerikaanse alternatief: de mac. Drie droge pannekoeken en een bekertje jus.

Er was ons al verteld dat dit een lange zit zou worden, maar je bent je er pas van bewust als je daadwerkelijk uren achter elkaar in de bus zit. We zouden vandaag namelijk van Los Angeles vertrekken naar Laughlin. Zo'n kleine 500 km verderop. Gelukkig ging het niet in een moeite door maar was het ook de bedoeling wat te zien. Zo zijn we naar Joshua Tree geweest, een park met Joshua bomen (heee, echt?) in de Mojave woestijn. We zouden daar vervolgens een klein stukje lopen na de lunch. Gelukkig was het inderdaad maar een klein stukje want het was ontzettend heet. Het was een beetje alsof je in een heet bad stapte, maar dan zonder het water.

Na Joshua Tree vervolgde we onze weg richting en over Route 66 naar ons hotel in Laughlin. Waar we daarnet met z'n alle bij een buffet in een casino hebben gegeten. En nu. Nu is het tijd voor een slapie.