Canyons hebben hun eigen klimaat - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Canyons hebben hun eigen klimaat - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Canyons hebben hun eigen klimaat

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Oke, nu nog meer stenen en weer een canyon! Yes! Maaarrr, ik moet zeggen dat ik deze canyon misschien heel stiekem nog wel mooier vind dan de Grand Canyon. Bryce Canyon heeft namelijk nog wat groen en (heel belangrijk) de mogelijkheid om mooie wandelingen te maken die niet de hele dag duren. We hebben dus ook een paar mooie wandelingen gemaakt en ik heb met drie anderen uit de groep een wandeling gemaakt die wat langer was. Naar Fairyland Point. Wat volgens Peter de reisleider niet zo slim was, ' mocht je jezelf om een of andere duistere reden op Fairyland Point bevinden, vanuit daar gaat geen shuttlebusje naar het dorpje' . Dus wij dachten: " Leuk! Doen we!" En Peter had ons ook al gewaarschuwd voor onweer in de canyon en dat je dat toch liever niet had. Natuurlijk onweerde het dus ook. Ik kan het echter allemaal nog navertellen en ik heb de foto's nog dus je mag er van uit gaan dat we het overleefd hebben.

;)