Ultima dia, oh nooo - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Ultima dia, oh nooo - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Ultima dia, oh nooo

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Mei 2014 | Ecuador, Puerto Baquerizo Moreno

En dit is dan ook mijn laatste hele dag hier... Ik had nog geen goede foto van een jan-van-gent (die vogels met blauwe voetjes) dus ik ben maar op jacht gegaan. Ik heb wat rotsen moeten beklimmnen, maar ik was zo dichtbij dat ik zelfs een selfie van mij en de vogel kon nemen! Mission accomplished.

Maar ja, wat doe je zoal op je laatste dagje... Snorkelen natuurlijk! Zwemmen met de zeeleeuwen en zeeschildpadden. Ik heb best wel veel picturesss en die komen op facebook en op de blog wanneer ik thuis ben en de laptop daadwerkelijk kan gaan gebruiken.

Ik heb mijn trui al vast klaar gelegd en ik ben klaar om terug te gaan naar ons koude kikkerlandje. Waar ze gewoon boterhammen met hagelslag hebben. Wat ik overigens ook niet ga missen zijn al die mannen die de hele dag maar gedag zeggen (niet heel erg, maar je bent overduidelijk vrij interessant).

Hasta luego! Tot snel!

• 07 Mei 2014 - 11:48

Sjoukje:

goede reis enne.... let op je spullen