Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Vegas!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

WHOEHOE! Vroeg opgestaan, lang gereisd en nog een mooi parkje meegenomen onderweg (Zion), maar dan toch eindelijk in Las Vegas. De stad waar alles kan en er zoveel prikkels zijn dat je er hoofdpijn van krijgt. We moesten het natuurlijk een keer gezien hebben he?! Helaas, helaas mogen mensen onder de 21 vrij weinig in Amerika (eigenlijk niks; niet gokken, geen alcohol) en hebben we dus geen gokje gewaagd. Maar goed, lange dag dus en in een keer ben je van canyons naar een overvolle stad gegaan en je merkt toch dat je even moet omschakelen. Veel tijd was daar niet voor, want we moesten natuurlijk wel mee met de Night Tour, die ons mooi eens even langs alle ' hoogtepunten' nam. Hotel Paris, Venetian, Bellagio (wat maar liefst 1,6 miljard dollar heeft gekost!), Caesar's Palace, White Chapel en als laatste Fremont Street waar we de Fremont Street Experience hebben meegemaakt. Een scherm van meer dan twee voetbalvelden lang, waar een onwijs gave licht en muziekhsow wordt getoond. Dit keer van Bon Jovi. En als het een beetje donker wordt valt ook nog meer op hoeveel knipperende lampjes er zijn, hoeveel reclame er wordt getoond en hoe over de top Las Vegas eigenlijk is. Morgen maar eens kijken of hier ook geshopt kan worden!