Ik smelt! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Ik smelt! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Ik smelt!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Daar zijn we weer Vegas, show us what you' ve got! Nou heel veel hitte kan ik je vertellen. Je snapt ineens waarom alle hotels zo vol zijn. Iedereen probeert gewoon zijn bestemming te bereiken via de weg met de meeste airconditioning. En helaas had ons eerste shuttlebusje pech en moesten op de vervanging wachten met de airco uit... Ik dacht dat mijn schoenen vanzelf wel weg zouden drijven. Dat is niet gebeurd en we zijn uiteindelijk toch op de strip beland, waar al die uitbundige hotels zich bevinden. We zijn ook maar meteen zo'n hotel in gerend om de hitte te ontsnappen en we zijn er pas na een half uur weer uitgekomen, omdat die hotels zo groot zijn dat je dus gewoon de weg kwijt raakt. Er zitten ook meer dan genoeg winkels in zo'n hotel, maar Vegas heeft ook z' n eigen Premium Outlets met de mooiste merken en ja, die moest natuurlijk ook bezocht worden. De outlet was helaas niet overdekt dus het was rennen van schaduw naar schaduw en winkel in, winkel uit om maar een beetje in de airco te kunnen staan.

En wat heeft Vegas nog meer? Heel veel gekke mensjes die in hun ondergoed voor geld met je op de foto willen, heel veel billboards met halfnaakte meisjes, wedding chapels op iedere straathoek en zowaar nog meer casino's.

Las Vegas is een grote bezienswaardigheid, maar het is voor mij te over de top om het mooi te vinden. Het was wel gaaf om het allemaal te zien en je te beseffen dat die Amerikanen inderdaad behoorlijk debiel zijn.

Ach ja, morgen weer de bus in en op naar de bomen.