Laos, Vientiane - Reisverslagen van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Laos, Vientiane - Reisverslagen van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Laos, Vientiane

Nog niet gestressed, maar toch wel zenuwachtig. Nog maar een toetsweek overleven en dan drie weken bijkomen. Nou ja bijkomen, ik zit natuurlijk wel met Ruth opgescheept en de bedoeling is dat wij met zijn tweëen in Laos werk gaan verrichten. We zullen er in ieder geval werk van maken om ervoor te zorgen dat het een onvergetelijke WisWex wordt voor ons maar zeker ook voor de Laonezen (?). Natuurlijk gaan we jullie ook vanuit Laos op de hoogte houden, maar dan wel in het engels (oh dear,that's already a tough assignment and we're not even there yet!).

Mentaal ben ik allang niet meer hier, nu zal ik daar ook fysiek nog moeten komen. De voorzorgsmaatregelen (vaccinaties) zijn al genomen (mijn lichaam is het daar nog steeds niet mee eens, au) de papieren voor de WisWex zijn in the making en mijn blog is bij deze gestart. Nu alleen nog wachten en aftellen. It's the final countdown...

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2012

Survivors!

18 Mei 2012

Long, hot and tiring day

16 Mei 2012

If today was your last day..

15 Mei 2012

Loudest City (at night only!)

14 Mei 2012

You've never seen snow?!
Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 36793

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: