Monument Valley - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Moab

Zo op van stenen naar meer stenen. Nu in Monument Valley. Een vallei (goh) met mooie en indrukwekkende stenen figuren door de natuur zelf gemaakt. Van olifanten tot aan cowboylaarzen. We hebben ze allemaal gezien met de jeepsafari. Je kruipt dus met een man of wat in een jeepachtig busje om vervolgens een tour tw krijgen door Monument Valley. Uiteraard blijft de jeep niet op de weg maar gaat gewoon het zandpad op. En van al dat mooie opstuivende rode stof krijg je zelf ook een gezellig kleurtje. Monument Valley is een tribal park en is dus van de indianen. De navajo's. Zij geven je dus ook de rondleiding. Na de rondleiding mochten we de bus weer in en zijn we nog voor een snel fotomomentje naar Gooseneck geweest. Een rivier die door het landschap loopt als een ganzennek.

O dit is het verslag van de 26ste, want die hadden jullie nog tegoed.
;)