En toen waren er nog 6 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu En toen waren er nog 6 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

En toen waren er nog 6

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 Augustus 2013 | Hongarije, Boedapest

Je kent dat liedje wel.

'10 kleine visjes die zwommen naar de zee...'.

Zo voelde het vandaag ook een beetje. Om kwart over 8 werd er op de hotelkamer geklopt omdat de eerste al afscheid kwam nemen. Na het ontbijt vertrokken er nog eens 6 en toen bleef er vrij weinig van de groep over. Gelukkig was mijn roomie er nog, de twee Aussies, de belgische en 2 heren. De heren en mijn roomie zijn naar de Theral Baths geweest, maar ik ben met de rest nog wat gaan bekijken, want het is ten slotte mijn laatste dagje. Ik moest wel zorgen dat ik om 4 uur terug was, want mijn kamergenootje en nieuwe vriendin zou dan weg gaan met David.

Het is wel een beetje verdrietig om ineens van iedereen ook weer afscheid te moeten nemen, maar gelukkig hebben we ook nog een hele gezellige avond gehad met de overblijvers. Survival of the fittest? Het was in ieder geval een top vakantie en ik heb er 14 nieuwe vrienden bij!

• 26 Augustus 2013 - 22:10

Simone:

Heee lieve schat!

ik ben echt heel erg blij om te horen dat je het super hebt gehad,en die top mensen om je heen!

Speak to ya soon!