Het is geen zaterdag, het is geen zaterdag, het is - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Het is geen zaterdag, het is geen zaterdag, het is - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Het is geen zaterdag, het is geen zaterdag, het is

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 Augustus 2013 | Hongarije, Boedapest

Het is wel zaterdag. NEE. Ook al was ons hotel gevuld met spinnentjes wil ik daar toch niet weg. Het vertrek vanochtend was de laatste van deze reis op de fiets. Beetje verdrietig is het wel.

Nog erger wordt het als we de eerste koffiepauze hebben (iemand het toch nog voor elkaar krijgt om te vallen..) en we ons realiseren dat we de laatste loodjes tegemoet treden. Ze zeggen altijd dat die het zwaarst zijn, maar wij hadden graag nog wat door gefietst.

Het was helemaal raar om bij de lunch onze fietsen weer in te leveren, voorgoed. Zielig he?

Maar gelukkig houdt dit verdriet wel in dat het ontzettend leuk is geweest. Als je blij bent dat het over is, heb je niet zo'n toffe vakantie gehad.

We hebben (natuurlijk) email adressen uitgewisseld een morgen heb ik nog een dag in Budapest. En guess what? De meeste blijven nog even! Ik heb dus nog een dagje voor het echte afscheid!