Zadelpijn in de aanbieding! - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Zadelpijn in de aanbieding! - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Zadelpijn in de aanbieding!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Augustus 2013 | Slowaakse Republiek, Bratislava

Van de ene hoofdstad naar de andere: welkom in Bratislava! Er is iets met kilometers deze reis. Eerst zouden we er 70 moeten en waren het er 50, nu moesten we er 70 en waren het er 73. Scheelt niet veel maar toch. We hebben het gehaald. Het was dan ook wel heel plat et veel wind (net Nederland..) en dat betekent: zadelpijn voor iedereen :]. Als je heuveltjes doet ga je nog wel eens naar beneden en dat geeft je kontje wat rust, maar als je er de hele dag op moet zitten ga je dat wel voelen zeg maar...

Er is 3 dagen geleden naast de fietssleutelhanger nog een prijsje geintroduceerd: de ezel. En 3 maal raden wie die vanochtend gepresenteerd kreeg.., juist ja. Omdat ik zo lekker goedgelovig ben en David dus al 3 dagen me gigantisch in de zeik aan het nemen was over rare Hollandse tradities die hij uit een of ander boek zou hebben. Ach ja..

• 21 Augustus 2013 - 21:31

Sjoukje:

jij de ezel? wat een tegenvaller!!! haha wel een prestatie hoor die 70 km !