Fietspad ... Einde fietspad? - Reisverslag uit Esztergom, Hongarije van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Fietspad ... Einde fietspad? - Reisverslag uit Esztergom, Hongarije van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Fietspad ... Einde fietspad?

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Augustus 2013 | Hongarije, Esztergom

Okee. Ons hotel was dus zo klein dat je er claustrofobisch van werd.. En de badkamer was te klein om in om te kunnen kleden, dus hadden we de tussendeur maar als badkamerdeur benoemd.

Na onze uitgebreide ontbijt, wat net zo uitgebreid was als de kamer, zijn we vertrokken. We hoefden er maar 38 tot de bus die ons naar Gyor zou brengen en daar kon je zwemmen of de stad bezichtigen. James wilde echter nog wat fietsen en ik en nog 4 anderen eigenlijk ook wel. Dus wij zijn op de fiets naar Gyor gegaan ( 2 km) hebben daar geluncht en hebben nog eens 40 km extra gefiets tot aan Korimar (ofzo) waar de bus ons weer op kwam halen.

Die 40 km waren wel een, eh, bijzondere ervaring. We kwamen ten eerste de stad (Gyor) niet meer uit, want het was zo briljant aangegeven. En toen we uiteindelijk wel op de goede weg waren eindigde het fietspad al spoedig. We hebben 40 km over een weg gefietst waar volgens de borden niet gefietst mocht worden. MAAR. Heel veel andere mogelijkheden waren er niet, want als je bij een dorpje aankwam begon het fietspad vrij randomly en het eindigde net zo abrupt. Zonder ook maar enige aanwijzing van waar je dan heen moest. Dus toch maar over de weg. Gelukkig waren we maar met 6 in plaats van 15 en ging het prima.

Net lekker gedoucht en zo eten :)

• 24 Augustus 2013 - 09:32

Sjoukje:

leuk hoor al die verhalen! mooie reis en ......een topconditie dus