Ineens nog maar een week - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Ineens nog maar een week - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Ineens nog maar een week

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 April 2014 | Ecuador, Puerto Baquerizo Moreno

Voor alle facebooklozen onder ons (dit is geen verwijt overigens, facebook is veel te verslavend en het gaat nergens over, maar goed), voor alle facebooklozen dus: ik kom 4 weken eerder terug, want bla bla bla, het komt er op neer dat ik a) nieuwe lenzen nodig heb en die zijn kwijt en dat ik b) het helaas een lichtelijk teleurstellend project vind. Dit betekent overigens niet dat ik het slecht heb of had, ik genoot en ik geniet. Het is een bijzondere en unieke plek. In ieder geval zal ik 7 mei al weer terug zijn.

Ik ben van de week nog bezig geweest met lesgeven, nu alleen 's middags ipv 's ochtends. Verder dezelfde schreeuwende en drukke kindjes, alleen nu op een andere tijd en plaats. De school waar we ze lesgaven tijdens de eerste weken was op voor summercamp. Engels lessen tijdens de vakantie. Binnenkort beginnen de scholen weer en vandaar dat de school nu dicht is en de lessen op een andere locatie plaatsvinden. De school moest natuurlijk wel schoongemaakt worden en dat mochten wij mooi doen in de hitte. Daar zijn we dan natuurlijk ook wel een beetje voor.

Volgende week ga ik een weekje conservation doen. Dit houdt in dat ik vooral bezig ga zijn met dier- en natuurbehoud.

Ik heb ook ontdekt dat ik rijstziek ben. Twee keer per dag rijst is voor te veel en dat al voor de afgelopen maand. Wibe respect! Ik zou het niet kunnen, ik snak ondertussen naar een boterham met gluten en oude kaas. Nou ja, zoals gezegd: nu nog maar een weekje.

  • 28 April 2014 - 11:42

    Oma:

    tot nu toe met veel plezier al je belevenissen gelezen maar als je eerder terugkomt vind ik ook wel weer fijn.
    Ik hoop dat de laatste week goed verloopt, hasta la vista!

  • 28 April 2014 - 15:52

    Gio:

    Van child conservation naar animal conservation, dat scheelt in elk geval een hoop tegenspraak.
    Alhoewel de dieren ook niet echt gezagsgetrouw zijn, denkend aan de bordjes "keep distance from the animals". Die de dieren in elk geval slechts als éénzijdig geldend beschouwden. Fijn dat je weer gezond terug komt en heel benieuwd naar je verhalen en foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 36787

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: