Oeps - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Oeps - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Oeps

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Mei 2014 | Nederland, Nieuwegein

Voor degene die het gemist hebben: ik ben weer thuis! Een makkelijke reis naar huis gelukkig. Dat houdt in geen verloren bagage (ik had dan ook vrij weinig om te verliezen. Twee handdoeken en een broek...). De vlucht was ook een uurtje korter dan verwacht en ik hoefde gelukkig maar 10,5 uur in het vliegtuig te zitten i.p.v. 11,5. Maar goed, ik ben heel, ik ben gezond en morgen ga ik weer gewoon aan de slag!

  • 12 Mei 2014 - 16:40

    Gio:

    Oeps thuis, wat nu ?
    Aan het werk en thuis weer genieten van "hoe het daar was . . . . ."
    Misschien met de gedachte:"Kon ik nog maar een selfie maken van mij en die ene zeeleeuw".
    Bye, bye Galapagos, even in de voetsporen van Charles D. ; wie kan jou dat nazeggen ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 36789

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: