Hektiek, hektiek, DRAMA - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Hektiek, hektiek, DRAMA - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Hektiek, hektiek, DRAMA

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Augustus 2013 | Nederland, Nieuwegein

JAAA. Het is dan bijna zover, morgenochtend vertrek ik naar Schiphol voor mijn vlucht naar Praag waar vrijdag dan toch echt mijn fietsavontuur gaat beginnen. Maar ja, vliegen gaat bij mij nooit vlot, dus moest er ook nu weer wat verkeerd gaan... Mijn e-ticket gaf aan dat ik geen bagage mee mag nemen! Jeej, ik heb aan twee onderbroeken en een pak maandverband natuurlijk genoeg voor 2 weken! Dus ik bellen, moet ik morgen dus 30 euro bijleggen voor een koffer die minder gekost heeft. Gelukkig ben ik niet zó snel uit het veld geslagen en heb ik er nog steeds ontzettend veel sin an ;) Voorlopig dus tot ziens en hou je veilig!

• 13 Augustus 2013 - 22:53

Isabel Scheffer:

Lieve Laura
    ik wens je een hele goede reis , heel veel plezier en pas goed op je zelf ! Xx isabel

Sjoukje:

wat een begin van de reis! gelukkig laat je je niet gauw uit het veld slaan. fijne vakantie !