Hektiek, hektiek, DRAMA - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Hektiek, hektiek, DRAMA - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Hektiek, hektiek, DRAMA

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Augustus 2013 | Nederland, Nieuwegein

JAAA. Het is dan bijna zover, morgenochtend vertrek ik naar Schiphol voor mijn vlucht naar Praag waar vrijdag dan toch echt mijn fietsavontuur gaat beginnen. Maar ja, vliegen gaat bij mij nooit vlot, dus moest er ook nu weer wat verkeerd gaan... Mijn e-ticket gaf aan dat ik geen bagage mee mag nemen! Jeej, ik heb aan twee onderbroeken en een pak maandverband natuurlijk genoeg voor 2 weken! Dus ik bellen, moet ik morgen dus 30 euro bijleggen voor een koffer die minder gekost heeft. Gelukkig ben ik niet zó snel uit het veld geslagen en heb ik er nog steeds ontzettend veel sin an ;) Voorlopig dus tot ziens en hou je veilig!

  • 13 Augustus 2013 - 22:53

    Isabel Scheffer:

    Lieve Laura
    ik wens je een hele goede reis , heel veel plezier en pas goed op je zelf ! Xx isabel

  • 14 Augustus 2013 - 20:45

    Sjoukje:

    wat een begin van de reis! gelukkig laat je je niet gauw uit het veld slaan. fijne vakantie !
    sjoukje

  • 14 Augustus 2013 - 20:45

    Sjoukje:

    wat een begin van de reis! gelukkig laat je je niet gauw uit het veld slaan. fijne vakantie !
    sjoukje

  • 14 Augustus 2013 - 20:45

    Sjoukje:

    wat een begin van de reis! gelukkig laat je je niet gauw uit het veld slaan. fijne vakantie !
    sjoukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 36807

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: