Where abouts? - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Where abouts? - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Where abouts?

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Augustus 2013 | Tsjechische Republiek, Praag

Good afternoon folks!

Vanochtend vroeg mijn bedje uit, want ik vond de kathedraal wel mooi van de buitenkant maar ik kon er gister niet meer in. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen en ik fris als een hoentje (niet dus) weer de verkeerde kant op! Na per ongeluk in het gister langgezochte oude stadscentrum aan te komen, wat ik dus vandaag wel gezien heb, heb ik de rivier terug gevonden en daarmee mijn aanknopingspunt voor de weg naar de kathedraal. Maar het was het waard; mooi dingetje die kathedraal! Na een lunchje (pizzapunt en een soort kaneelbroodje) moest ik me terug haasten naar het hotel om mijn reisgenoten te ontmoeten.

ALLEMAAL BRITTEN! Leuk hoor :) Ook nog 2 Aussies, een Belgische en een Nederlandse (ondergetekende...). We gaan zo naar zhe castle en dan gezellig met zijn alle eten. Foto's volgen nog wel..

  • 16 Augustus 2013 - 07:33

    Peter:

    Dat was een mooi begin, en dan nu die fiets op!
    En hou het schrijven vol a.u.b.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 36804

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: