Eerste metertjes! - Reisverslag uit Český Krumlov, Tsjechische Republiek van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Eerste metertjes! - Reisverslag uit Český Krumlov, Tsjechische Republiek van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Eerste metertjes!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Augustus 2013 | Tsjechische Republiek, Český Krumlov

(stiekem is het vrijdag ja.., maar de blog gaat wel over gister dus..)

Om 8 uur aan het ontbijt, om 9 uur vertrekken... Spannend! We moesten helaas eerst iets meer dan 2 uurtjes met de bus Praag uit naar Cesky Budojovice, want daar waren onze fietsen.

Gelukkig waren onze fietsen daar inderdaad en konden we verder. Voor dat we daadwerkelijk vertrokken hebben we nog wat geluncht. En toen.. fietsen met die hap! 30 Km tot plaats van bestemming. We hebben er zo'n 3 uur overgedaan, maar zonder de stops (fotomoments!, BEER en the loo...) deden we er maar 1.57 uur over. Best netjes dus, zeker considering the 'hills' . Wij zouden ze BERGEN noemen, maar onze tourgids vindt het maar een beetje hilly... Ach ja, het is gelukkig goed te doen en het is het zeker waard wanneer je met 50 km per uur weer naar beneden komt..

En nu heb je zeker zadelpijn? Nou nee hoor. Wel pijn aan mijn oren van mijn zonnebril.. Bit sad..

's Avonds was er natuurlijk een gezamenlijk etentje (heel gezellig!) en Bob (een van de fietsers..) had iets leuks bedacht een soort wisseltrofee (een sleutelhanger in de vorm van een fietsje. En ik mocht hem de eerste avond in ontvangst nemen.. Omdat ik de jongste ben en het met hen moet doen, maar nog meer omdat ik de avond ervoor bijna op mijn gezicht ging omdat ik struikelde en ik niet eens een biertje op had.. Thanks



Foto's volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 36804

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: