Accidents all over.. - Reisverslag uit Jindřichův Hradec, Tsjechische Republiek van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Accidents all over.. - Reisverslag uit Jindřichův Hradec, Tsjechische Republiek van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Accidents all over..

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Augustus 2013 | Tsjechische Republiek, Jindřichův Hradec

En we zijn weer weg. Vroeg. 70 km vandaag. En natuurlijk begint zo'n rit met een stevige hiebel.. Gelukkig zijn we met een gezellige groep waarin iedereen op elkaar wacht, misschien even vooruit rijdt maar altijd weer stopt tot we weer met z'n allen bij elkaar zijn. En gelukkig wordt er nooit gestopt onder aan de voet van zo'n grote hiebel.. Probeer hem dan nog maar eens op te komen! Geen snelheid en vaak ook nog in de verkeerde versnelling. Oftewel: minstens 5 keer een ketting eraf en een beetje vertraging.

We waren onderweg naar Trebon voor onze transfer en het moest inderdaad 70 km zijn volgens onze gids. Maar ze had zich vergist en we hoefden er ineens nog maar 50. Nog iets eerder aan het bier dus. Eigenlijk drinken we niet eens bier omdat het alcohol is, maar het is gewoon goedkoper dan een cola of water.

Naast alle stops en gevallen kettingen kreeg Lucy (ook een fietser dus) het voor elkaar om zichzelf op te sluiten in de WC's. Later bleek dat ze ook nog eens jarig is vandaag en dat maakte het eigenlijk nog grappiger.

• 18 Augustus 2013 - 01:21

Simone:

Ik elke keer heel lief facebook checken om te kijken of je nog wat had gepost bleek dat je elke dag wat had geschreven maar niet op facebook had gezet.

gezellig allemaal bekakt pratende mensen hihi wel gezellig en in ieder geval goed communiceren.

Gefeliciteerd voor lucy:P

Ik heb het idee dat je het heel erg naar je zin hebt dus dat is mooi. nu de hilly areas nog overleven en fietsen tot je kont blauw is en vol eelt zit.
    Laau ik ben echt blij dat je veilig en goed zit daar. hopelijk post je morgen weer wt nu zal ik op je site kijken ipv facebook checken haha

Enjoy!

• 19 Augustus 2013 - 11:01

Peter:

Leuk te lezen dat het goed gaat.
    Zo te lezen heb je het wel naar je zin.
    Wel recht op blijven lopen!

veel zwoegplezier verder on the hills!