Galapagos Wildlife - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Galapagos Wildlife - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Galapagos Wildlife

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 April 2014 | Ecuador, Puerto Baquerizo Moreno

Ik zal zorgen dat dit verslag wat korter is dan mijn vorige. Veel van jullie zullen bij voorbaat al geschrokken zijn door die lap tekst en er dus ook niet aan begonnen zijn. De andere helft is wel begonnen, maar is halverwege gestopt, wat heel natuurlijk is, want tegenwoordig is de gemiddelde concentratieboog niet meer dan 4 sec. Bij de tijd dat je dit dus leest ben je al weer afgeleid en aan het bedenken dat je toch maar eens moet googlen op 'gemiddelde concentratieboog'.

Maar goed dat heeft niks met Galapagos te maken of Ecuador in z'n geheelwant om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze hier niet eens een concentratieboog hebben. Ik zelf ben ook afgeleid geweest want ik zou mijn blog in de vorm van guides proberen te houden en dat is mooi mislukt. Goed. Handguide on Galapagos wildlife. Er wordt van te voren (im het vliegtuig) duidelijk gemaakt dat het de bedoeling is minstens 2 meter afstand te houden van de dieren. Das erg leuk, alleen jammer dat de dieren in kwestie zich daar niks van aantrekken. De dieren hier vinden je hooguit irritant, maar bang zijn ze niet. Ze gaan en staan waar ze willen wn het is meer gewoonte dan uitzondering dat je tussen en over de zeeleeuwen moet om bijv. bij je boot te komen. Ik zal ook bekennen dat ik bijna op een iguana van ca. 1 meter stond omdat hij gewoon lekker lag te zonnen en ik hem in eerste instantie over het hoofd zag. Ook de vogels zijn niet bang, sterker nog ze zijn heel nieuwsgierig en zijn de eerste om nieuwe mensen te ontvangen op het vliegveld.


  • 24 April 2014 - 19:00

    Sjoukje:

    wat jammer zo'n kort bericht. ik was er net voor gaan zitten!!


  • 24 April 2014 - 19:03

    Gio:

    Beter een korte concentratieboog bij je lezers dan een (te) kort lontje bij de zeeleeuwen.
    Ik heb ze ook wel eens gezien (jaja hier "live" in Blijdorp) en hun tanden zouden in de gemiddelde Oral-B reclame zeker niet misstaan ! Maar je hebt ook dit avontuur wéér overleefd en kunt ons middels dit blog jaloers blijven maken . . .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 36783

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: