Tsunami alert - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Tsunami alert - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Tsunami alert

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 April 2014 | Ecuador, Puerto Baquerizo Moreno

Even voor de duidelijkheid dit is geen1 april grap of iets dergelijks. Gister was er een Tsunami alert en mijn gast moeder kwam het huis in gerend met VAMOS VAMOS. Dus ik snel wat spullen in een tas gemikt, maar de Ecuadorianen nemen alles mee. Echt alles, matrasssen en ed hele zooi, maar goed uiteindelijk had zij ook alles bij elkaar en zijn we met een bus naar de Highlands gegaan zodat we veilig zouden zijn. Daar waren (thank god) nog andere engels sprekende studenten en een vrijwilliger en omdat we eigenlijk niet zo goed doorhadden wat er allemaal gebeurden werden we een beetje melig. Uiteindelijk was er gelukkig niks aan de hand en we zijn vandaag gewoon weer verder gegaan met de projecten.

HUG

• 02 April 2014 - 20:29

Isabel:

Jeetje dat is toch wel even heel erg schrikken! Gelukkig was er niets aan de hand. Xx

• 02 April 2014 - 20:35

Anja:

Gelukkig is het goed gegaan. Hopelijk verder alleen leuke dingen. Xxxx

• 02 April 2014 - 22:45

Sjoukje:

wat een belevenis. je bent er net en dan zoiets. gelukkig viel het mee. is je koffer er al?

• 03 April 2014 - 09:11

Simone:

Spannend :0 je hebt nu dan wel je spullen :)? Gelukkig wordt er meteen gehandeld en waren op veilig jeuj.

Lau besef gewoon elke ochtend even hoe vet het is dat je daar bent!jalooers
    hug terug

• 03 April 2014 - 17:23

Zoltan:

Hoi lief,
    Afblijven van de pinguïns hee?!!
    van harte groet.