Ecuador handguide - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu Ecuador handguide - Reisverslag uit Puerto Baquerizo Moreno, Ecuador van Laura Scheffer - WaarBenJij.nu

Ecuador handguide

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 April 2014 | Ecuador, Puerto Baquerizo Moreno

Oke dus mijn eerste week zit er bijna op en een week ziet er ongeveer zo uit voor mij:

´s ochtends geef ik kindertjes les samen met andere volunteers tot 12. Daarna ga ik lunchen en dan heb je de middag vrij voor whatever je wilt doen. Iedere avond gaan we naar de bar met alle vrijwilligers dus dat is heel gezelig en een goede manier om elkaar te leren kennen. En eigenlijk doe je zo'n beetje iedere dag hetzelfde maar het is gezellig.

Goed verder heb ik bedacht dat ik de blog wat interactiever (jaja) wil maken, jullie vragen me gewoon wat je wilt weten en ik ga er een handleiding van maken. Voor vandaag is het een handleiding over het eten. So here we go.

Ze eten met name rijst, kip en verschillende soorten groenten (niet heel veel).Dus na 3 dagen heb ik al meer rijst gegeten dan ik normaal gesproken in 3 maanden thuis zou doen. Ik eet alleen 's ochtends geen rijst maar een broodje. Ze hebben hier ook aardappels en pasta, maar dan krijg je dus aardappelen en rijst en kip. Ik heb zelfs al een keer spaghetti gehad, met rijst en 3 (geen grapje echt 3) patatjes. How weird is that? Maar ze maakt wel ontzettend lekkere verse juices. Ik kan je al wel vertellen dat ik thuis als eerste een boterham met hagelslag wil!

  • 05 April 2014 - 14:47

    Jan Dejong:

    Vervelend dat je koffer nog steeds zoek is. Je moeder heeft een dagtaak om dit euvel te herstellen.
    Zo te lezen heb je het wel naar je zin.Houden zo opa

  • 06 April 2014 - 15:51

    Simone:

    Haha je mist ons eten nu al:$ las dat je koffer 31 maart ergens anders heen in gegaan:0? Stomme KLM (nee niet kharman laura megan:$) enjoy your lazy days! Lots of love x

  • 06 April 2014 - 19:20

    Gerardpessel:

    Wat een belevenissen meis.
    Doe wel gewoon je ding waar je voor ging en laat de boel de boel maar even
    Groet en hug

    Gerardpessel

  • 06 April 2014 - 21:45

    Philip:

    Hallo Laura, leuk wat van je te horen. Je wordt nog een kroeg/bar tijger daar. GENIET.

    Philip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Maart 2012
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 36812

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

USA: The Best Of The West

29 Maart 2014 - 07 Mei 2014

Galapagos

14 Augustus 2013 - 26 Augustus 2013

Prague to Budapest Ride

27 April 2012 - 18 Mei 2012

Laos, Vientiane

Landen bezocht: